جدیدترین عکسهای جنیفر لوپز

Posted: January 16, 2010 by امیر صالح in Jennifer Lopez

Comments
  1. فاطمه says:

    سلام
    من مدتها بود كه سر نزده بودم اما اول
    مرسي من جنيفر رو خيلي دوست دارم

  2. azade says:

    دوم دوست مي دارمش

  3. shima says:

    3vom…
    aslan khoob nashode inja..
    lebasesh ghashange..vali az kafshash khosham nayomad
    tanx az ax ha..

  4. الهه says:

    چه قدر به نظر خسته می یاد. چشماش داره می ره

  5. bita says:

    هميشه خيلي خوش تيپه
    مرسي از عكسا

  6. beti** says:

    midoosamesh

    mersi modir

  7. siminstar says:

    خدائيش تو اين عكسها بدون درست كردن و دستكاري فتوشاپ خيلي زيباست
    توي عكسهاي قبلي واقعاً زشت و مصنوعي ش كرده بودن
    ولي هرچيزي طبيعي خوشكل تره
    گرچه اينجا هم آرايش كرده
    ولي خيلي بهتر از اون عكسهاي قبلي ضايع س

  8. نينا says:

    من كه دوسش دارم خيلي

    مرسي امير صالح عزيز

    به نظر منم اينجا خيلي خوب شده

  9. zohreh says:

    mesle hamishe dust dashtany…………………..merc

  10. MeLiNa says:

    inja khoshgele
    mesi modir

  11. kathy* says:

    lebasesho midosam
    mamnon 😀

  12. farzaneh says:

    ba inke azash vaghean badam miad vali az hagh nagzarim inja kheili naz shode😉
    merC😀

  13. HANCOCK says:

    قيافش خيلي خوب شده…جالب بود ممنون

  14. Yalda says:

    kooli doOSsesh daLaM=Xx

  15. sadaf says:

    به نظر منم اینجا خوب شده🙂
    مررررسی

  16. sadaf says:

    آخرررررررررررر🙂

Leave a Reply

