عکسهای جدید پاریس هیلتون

Posted: September 17, 2009 by امیر صالح in paris hilton
Tags:

Comments
  1. خانوم مارپل says:

    لباساشو کلا تیپش رو خوب ست میکنه
    خوبه این بلده پولش رو چجوری خرج کنه

  2. نينا says:

    خودمم دوم

  3. نينا says:

    چون لباسش آبيه دوسش دارم
    بهش مياد

    دو تا عكسشو قبلاً تو پيج صدف جونم ديده بودم
    مرسي

  4. omid says:

    سلام
    امشب چهارم شدم بدک نیست
    عکسهای اینجا تیپشو بهتر نشون میده ولی بازم قیافه نداره

  5. فائزه says:

    خیلی لاغره!؟ممنون از عکسها

  6. بریتنی says:

    چرا انقدر من دیر میرسم خب؟؟؟؟؟؟؟
    بامزه شده
    لباسش هم باحاله
    مرسی

  7. sadaf says:

    مثل هميشه شيك و دوست داشتني
    مـــــــــــــــرسي مدير جون
    منم دهم شدم🙂

  8. ELHAM says:

    سلام دوستان -من الهام هستم تازه به جمع تون پیوستم

  9. ELHAM says:

    منم یازدهم

  10. farnaz says:

    bad nis inja mercc

  11. الهه says:

    اين هر تيپي هم بزنه من ازش بد مي ياد. مرسيييييييييييييييي

  12. shima says:

    kheili azash khosham nemiyad vali inja kheili tipesh khoobe kheili shik mipooshe ta be hal ye lebase zesht napooshide mesle lady gaga……
    tanx az ax ha…

  13. shima says:

    rasti paris inja kheili ham naz shode …

  14. shaghayegh says:

    man pariso kheili midosam

  15. shaghayegh says:

    e tashakoor nakadam😀
    mec aghahe saleh

  16. omid says:

    الهام جان خوش اومدی ولی هشتم شدی برای بار اول خیلی خوبه

  17. mahsa says:

    che lebase zeshtyyyyyy

  18. marjan says:

    az lebasash badam miad. mersi.

  19. sara** says:

    khosham niad azash

    vali inja khoobe

    mersi

  20. rojan says:

    mer30000000000000000000

  21. zahra says:

    chera hamishe goshish dasteshe????????

  22. paniz says:

    inja asan khoshtip nis khoshgelam nashode

  23. sima says:

    dar kol paris inja bad nabood😀😀😀

    mesi

  24. leader says:

    khosh andame nesbatan
    range lebasasham doost daram
    mamnoonam azatoon

  25. MARJAN says:

    پولدار جذاب
    مرسي

  26. مونا says:

    کی میگه این قشنگه !هر چیم بپوشه بازم بی ریخته.

  27. saman63 says:

    خیلی لاغره!؟تیپش باحاله
    خوشم نیاد ازش
    دمت گرم صالح خان

Leave a Reply

